Direktlänk till inlägg 13 juli 2009

Piercingar: lite annorlundare!

Av sarah ejergård - 13 juli 2009 11:58

Är du trött på vanliga piercingar som alla andra har? ja du vet , tungpiercingar , navelpiercingar och läpppiercingar! vill du vara annorlunda och ha något som inte så många har? följ då min piercing guide som kommer dyka upp lite då och då, då kommer jag visa och förklara massor unika piercingar!


Annorlunda piercing 1: Frowny piercing!

Frowny piercingen är en uppåtnervänd smiley , dvs att smycket sätts i strängen under underläppen! 


Annorlunda piercing 2 : Anti-eyebrown piercing!

En ytlig piercing som sätts i huden på sidan av ögat! sätts vid kindbenet!


Annorlunda piercing 3 :  Hand-web piercing!

En piercing som är placerad i huden mellan fingrarna!


Annorlunda piercing 4:  Vertikal madison!

En piercing som är gjord i skinnet på halsen!


Annorlunda piercing 5:  Venom!

En helt vanlig tungpiercing.. eller? Nej! det är två tungpiercingar som placeras på varsin sida av tungan!


Våga vara annorlunda!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sarah ejergård - 18 juli 2009 20:48

Hallå där!! alla ni som fortfarande läser den här bloggen , kom till min nya istället? :S Skynda skynda skynda dit ;   Www.mynameissarah.blogg.se ...

Av sarah ejergård - 18 juli 2009 20:48

Hallå där!! alla ni som fortfarande läser den här bloggen , kom till min nya istället? :S Skynda skynda skynda dit ;   Www.mynameissarah.blogg.se ...

Av sarah ejergård - 16 juli 2009 12:34

Nu byter jag blogg till : www.mynameissarah.blogg.se ! kolla in den! först och främst kommer jag kopiera in mina allra bästa inlägg , sen kommer nya! jag har dock ingen blogg design än eftersom killen som ska fixa den inte svarar... nån som kan fixa?...

Av sarah ejergård - 16 juli 2009 11:49

Jag vaknade nyss och är jääättetrött :( Nu kommer lite reklam börja komma på bloggen , TACK mamma för att du hjälpte mig!   IMORGON BÖRJAR MARKNADEN WOOOHOOO :D   jag uppdaterar lite senare :) puss ...

Av sarah ejergård - 16 juli 2009 02:09

Fråga mig precis vad ni vill i kommentarerna! Ni har tills på torsdag på er , dvs en vecka! jag börjar svara redan när det börjar komma in frågor , minst 5frågor dock!   Jag svarar på ALLT!   lycka till! ...

Presentation

Omröstning

Hur ofta spanar du in min blogg?
 Mindre än en gång i veckan!
 Flera gånger i veckan!
 Flera gånger om dagen!
 Det här va första gången!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards