Alla inlägg den 12 juli 2009

Av sarah ejergård - 12 juli 2009 21:22

www.jmew.bloggagratis.se - Johannas blogg läser jag mest för att hon är min bästa kompis , men även för att hon skriver bra , och hon skriver om intressanta saker! Kolla absolut in hennes blogg!


www.kissies.se , www.paulinadanielsson.blogg.se , www.desireenilsson.blogg.se - Jag vet , visst är jag löjlig? jag kämpar emot såna som  dem , men endå måste jag läsa! bara för att se vad mer elakt dem skriver ( poängtera att paulina dock inte är elak! ) , men somsagt dem är intressanta så läs dem!


www.Iaa-76.bloggagratis.se - Min mammas blogg , läser den eftersom jag inte är hos henne jämt , och då är det intressant och se vad hon har gjort!


www.kattflickan.bloggagratis.se - Min lillasysters blogg! läs gärna! , Hon är 11år och älskar somsagt katter , hannah montana och massa andra saker! va snälla!

Av sarah ejergård - 12 juli 2009 21:11

Somsagt så är jag medlem på www.libresse.se som är en perfekt sida för dig som har frågor angående hälsa , relationer , sex , problem och en massa andra saker! spana in den! (smygreklam? :O hahah nej jag driver! )


Iallafall , på libresse läser jag ofta inlägg från tjejer som skriver inlägg om att dem är osäkra på att dem verkligen är kär i sin partner , eller bara i tanken på att ha nån där. Det är faktiskt en sak man bör fundera på även om man har ett stadigt förhållande. Det kan naturligtvis vara svårt att komma fram till ett svar , men ställ dig dessa frågor:


- Hur skulle jag må utan att ha en partner? , skulle jag klara mig själv?

- Skulle jag kunna vara otrogen mot min partner?

- Kollar du ofta på andra killar , när du är med din - som du är intresserad av. Men du vågar inte dumpa din kille för du vet inte om han vill ha dig - och då blir du ensam!


Dessa "frågor" är varningssignaler , om du kan vara otrogen mot din partner älskar du honom inte ( alltså utan ånger ) , och om du är otrogen och inte gör slut med din kille för att du inte vill vara ensam då är du verkligen bara kär i tanken av att ha nån. Jag har somsagt inga svar , men jag har ett enda tips , VA ÄRLIG! Skit i om du blir ensam , du sårar din partner om du inte är där för kärlekens skull!

Av sarah ejergård - 12 juli 2009 21:09

Tycker ni att ett stort bråk mellan 2bästisar gör en relation starkare eller svagare när dem har blivit sams?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur ofta spanar du in min blogg?
 Mindre än en gång i veckan!
 Flera gånger i veckan!
 Flera gånger om dagen!
 Det här va första gången!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards