Alla inlägg den 7 juli 2009

Av sarah ejergård - 7 juli 2009 23:19

Klockan är 23.19 just nu , jag ska gå upp och åka klockan 4.

Det är 4timmar och 40min kvar :( och jag kan inte sova.. och jag är riktigt trött.. Konstigt :( måste verkligen sova nu, jag lär ju inte få mycket sömn i bilen imorgon eftersom mina högljudda syskon kommer sitta där. Hör av mig imorrn!


Ajuste , tack för besöks rekordet idag igen ;) Eftersom så många läser kan väl nån kommentera tips osv?

Av sarah ejergård - 7 juli 2009 19:00

Tack för att du tycker om min blogg , som jag alltid säger - det värmer!

Men somsagt , michael är inte intresserad av dig. Förlåt , men sanningen svider. Eftersom att michael är en nära vän , så vill jag att du lämnar honom ifred. Tack!

Av sarah ejergård - 7 juli 2009 11:47

Här kommer en massa andra bilder!

Orkar ej skriva vilka som är med , men nästan hela klassen!

Av sarah ejergård - 7 juli 2009 11:30

Dem fula bilderna på mig bjuder jag på -.-

Förövrigt är det olivia , sara , jag , penda , zulle , nadun ,  hassan , amjad , hamodi och i bakgrunden robin och kristoffer!

Av sarah ejergård - 7 juli 2009 11:17

Förlåt för att jag inte skrev något igår , men igår runt åtta tiden träffade jag johanna :D (vi har varit osams jättejätte länge och är äntligen sams!) Vi hade skittrevligt och snackade i över 3timmar , sen så gick jag hem och kollade på dexter. Väskorna är färdigpackade och står och väntar i hallen , Undrar om jag har glömt något? Tror inte det ..


På onsdag (förhoppningsvis) åker jag till åsele då , Ska försöka uppdatera varje dag! ska ju somsagt gå på typ sveriges största marknad? :S nej hahah kanske inte men den är hemskt stor och täcker typ hela åsele x'D


Finns det nåt ni vill läsa om i min blogg? nåt speciellt? KOMMENTERA! somsagt , ni ger mig besöks rekord men kommenterar inte? Knäppisar!


Kram

Av sarah ejergård - 7 juli 2009 11:16

Besöks rekord igår ;) vad sägs om att börja kommentera kanske?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur ofta spanar du in min blogg?
 Mindre än en gång i veckan!
 Flera gånger i veckan!
 Flera gånger om dagen!
 Det här va första gången!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards