Alla inlägg den 23 juni 2009

Av sarah ejergård - 23 juni 2009 22:19

Bli då medlem på den här sidan! http://www.viraltrafik.se/?Iammusicaddict
Jag blev medlem där nyss , det tar inte ens 5minuter att bli medlem och som tack för att du blir medlem kommer sidan hjälpa dig att få ännu mer besökare på din blogg! bra eller hur?!


Så lägg 5minuter av ditt liv för att öka ditt besökarantal med 1000 och uppåt.

Av sarah ejergård - 23 juni 2009 21:36

Kom nyss hem!

Va ju på grönan idag ! Herregud vad mycket folk .. och mycket köer!       Iallafall så åkte jag insane och extreme herregud vilken chock.. jag fattar ej att jag vågade åka dem men det gjorde jag haha xD , extreme älskade jag men insane va helt sjuk.. men den var hyfsat kul endå. Iallafall så tryckte vi i oss läskså jag fick springa och kissa hela tiden ^^ *notera notera HAHAH * vi drog därifrån hyfsat tidigt .. hade ont i magen :(


Under besöket fick jag ett oväntat sms.. från johanna :D Vi har inte snackat på ett år så OTROLIGT kul att hon smsade! Hon frågade iallafall om jag ville träffa henne och carro. Så jag åkte till t-centralen då och träffade dem. Fyfan vad kul att träffa dem , dem var så otroligt söta idag :D naaaw


Skriver mer sen! Puss

Av sarah ejergård - 23 juni 2009 00:06

Jag passar på att skriva godnatt nu , jag ska ju upp tidigt imorgon.

Ska va utanför grönan klockan 12 imorgon , och jag e ju i fruängen just nu -.-    Haha vet att jag inte är "känd" än , kommer inte bli det heller men om nån läsare ser mig är det bara att hälsa =) jag bits inte , haha!


Kram på er alla och sov gott och håll tummarna för sol imorgon!


Juste , har inte hunnit skriva om det än men Vila i frid Therese johansson rojo en av dem finaste änglarna som funnits på jorden<3 

jag kände inte dig , men ett inlägg kommer upp om dig inom kort!

Av sarah ejergård - 23 juni 2009 00:02

Kom du hit för att få prata?
Kom du hit för att få tröst?
Kom du för att älska?
Ledsen, men jag har ingen lust
Kom du för att prata?
Nå, så prata på
Du kan inte stanna
Jag får besök, du måste gå

Snart är hon här, min nya du
Nej, hon är inte lika vacker
men jag tycker att du ska gå nu

Du har dina blåa ögon
du är så ung än
Du stäng dina blåa ögon
Jag gillar inte sättet som dom sjunger


- skrivet av Kent

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur ofta spanar du in min blogg?
 Mindre än en gång i veckan!
 Flera gånger i veckan!
 Flera gånger om dagen!
 Det här va första gången!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards