Direktlänk till inlägg 21 juni 2009

:)

Av sarah ejergård - 21 juni 2009 23:13

Idag vaknade jag 11.30 , av att det var riktigt ljust i rummet! Så jag blev lite småsur och väckte omar. Omar skrattade ovanligt och jag undrade varför.. så jag gick upp för att kolla mig i spegeln ( för er som inte vet blonderade jag håret igår , och man ser ju inte vilken färg det är när håret är blött så jag gick och la mig och sov ) Iallafall så kollade jag mig i spegeln .. och jag menar allvar , min haka FÖLL till golvet! Igår va ju mitt hår Brunt , rött , svart och lite av min naturliga hårfärg som e blond. Efter första färgningen vart mitt hår lite blont och en MASSA rött. Efter andra blonderingen e det typ.. platina blont på en massa ställen och orange ^^ haha men konstigt nog ser det inte för j*vligt ut , ska iaf blondera typ 3ggr till.


Iallafall så åt jag frukost efter att ha stått vid spegeln och gapat , och messat till typ hela min kontaktlista " OMG MITT HÅR ÄR LJUST " . Japp förlåt till er som jag störde. Sen gick vi ner till stranden och la oss på berget och solade ett tag. Sen åt vi typ middag och åkte hem till stockholm igen ( vi var ju på min killes landställe ). Vi va hemma i ca 10 minuter sen drog vi till fruängen centrum och hyrde 3skräckfilmer och blandade lite godis ( DÅLIGT DÅLIGT SAMVETE ) . Och nu e jag typ lite småirriterad på  lite olika anledningar , tro mig you don´t wanna know!


Ja juste fan! jag har en MASSA nya ideér till bloggen! nu väntar jag bara på att få mer besökare så att jag kan utföra dem! Mer info kommer sen !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sarah ejergård - 18 juli 2009 20:48

Hallå där!! alla ni som fortfarande läser den här bloggen , kom till min nya istället? :S Skynda skynda skynda dit ;   Www.mynameissarah.blogg.se ...

Av sarah ejergård - 18 juli 2009 20:48

Hallå där!! alla ni som fortfarande läser den här bloggen , kom till min nya istället? :S Skynda skynda skynda dit ;   Www.mynameissarah.blogg.se ...

Av sarah ejergård - 16 juli 2009 12:34

Nu byter jag blogg till : www.mynameissarah.blogg.se ! kolla in den! först och främst kommer jag kopiera in mina allra bästa inlägg , sen kommer nya! jag har dock ingen blogg design än eftersom killen som ska fixa den inte svarar... nån som kan fixa?...

Av sarah ejergård - 16 juli 2009 11:49

Jag vaknade nyss och är jääättetrött :( Nu kommer lite reklam börja komma på bloggen , TACK mamma för att du hjälpte mig!   IMORGON BÖRJAR MARKNADEN WOOOHOOO :D   jag uppdaterar lite senare :) puss ...

Av sarah ejergård - 16 juli 2009 02:09

Fråga mig precis vad ni vill i kommentarerna! Ni har tills på torsdag på er , dvs en vecka! jag börjar svara redan när det börjar komma in frågor , minst 5frågor dock!   Jag svarar på ALLT!   lycka till! ...

Presentation

Omröstning

Hur ofta spanar du in min blogg?
 Mindre än en gång i veckan!
 Flera gånger i veckan!
 Flera gånger om dagen!
 Det här va första gången!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards