Direktlänk till inlägg 26 juni 2009

Rubrik saknas

Av sarah ejergård - 26 juni 2009 23:58

Vart går gränsen att älska sig själv? och är det fel att älska sig själv?


Jag har alltid på nått sätt ner på människor som verkligen älskar sig själva. Ni vet det där " I know you love me " stuket . Jag tyckte att det var sjukt irriterande först , förrän jag verkligen förstod vad det handlade om. Dem här kända bloggarna älskar verkligen inte sig själva mycket som dem påstår. Det är en så kallad "egotripp" . Ett sätt för dem att höja sig själva. Lixom , vem har inte kollat sig i spegeln och tänkt " men jag är ju inte så himla ful " ? nej juste , alla har gjort det . Varför? jo för att försöka övertyga sig själva om att dem inte är så hemska. Blogg tjejerna är inte omänskliga , dem är precis som vi fast bloggen blir deras skal. Ideal finns överallt , och tro mig det når öven dem finaste ;) ett exempel är ju varför kissie håller på med bantningspiller om hon endå är så jvla snygg?


Och endå på nått sätt , även om jag inte gillar kissie ( jag har inget emot henne som person , men jag tycker inte om det där "såra människor" skalet hon har ) så håller jag med henne på nåt vis , ni vet när hon säger " ni är nara avundsjuka" ? . Visst vi är inte avundsjuka på henne utan på att hon verkligen vet och har hittat sättet som passar henne för att börja älska sig själv. Och säg inte nej , för anledningen till varför jag hatade folk med högt självförtroende är för att jag själv inte hade något. Men jag har hittat sättet för mig att älska mig själv. Och tro mig , när du har hittat sättet för just dig kommer du se världen från en helt annan synvinkel . Och tro mig självförtroende syns för folk i allmänheten också ;) Tänk på det!            ÄLSKA DIG SJÄLV

 
 
Ingen bild

mamma

27 juni 2009 00:14

Kunde inte sagt det bättre själv ;) ska inte tjata *ler* men är så stolt över dig >3

 
Ingen bild

lillasyran

27 juni 2009 08:22

fint sarah och heej mamma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sarah ejergård - 18 juli 2009 20:48

Hallå där!! alla ni som fortfarande läser den här bloggen , kom till min nya istället? :S Skynda skynda skynda dit ;   Www.mynameissarah.blogg.se ...

Av sarah ejergård - 18 juli 2009 20:48

Hallå där!! alla ni som fortfarande läser den här bloggen , kom till min nya istället? :S Skynda skynda skynda dit ;   Www.mynameissarah.blogg.se ...

Av sarah ejergård - 16 juli 2009 12:34

Nu byter jag blogg till : www.mynameissarah.blogg.se ! kolla in den! först och främst kommer jag kopiera in mina allra bästa inlägg , sen kommer nya! jag har dock ingen blogg design än eftersom killen som ska fixa den inte svarar... nån som kan fixa?...

Av sarah ejergård - 16 juli 2009 11:49

Jag vaknade nyss och är jääättetrött :( Nu kommer lite reklam börja komma på bloggen , TACK mamma för att du hjälpte mig!   IMORGON BÖRJAR MARKNADEN WOOOHOOO :D   jag uppdaterar lite senare :) puss ...

Av sarah ejergård - 16 juli 2009 02:09

Fråga mig precis vad ni vill i kommentarerna! Ni har tills på torsdag på er , dvs en vecka! jag börjar svara redan när det börjar komma in frågor , minst 5frågor dock!   Jag svarar på ALLT!   lycka till! ...

Presentation

Omröstning

Hur ofta spanar du in min blogg?
 Mindre än en gång i veckan!
 Flera gånger i veckan!
 Flera gånger om dagen!
 Det här va första gången!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards